piątek, 10 lutego 2012

19. Moje zdjęcie.

Nu więc tak, odkryłam taki program do zdjęć w moim kompie, więc postanowiłam wstawić tu swoje (będzie na końcu notki). Uprzedzam, jestem rozczochrana, mam brzydką cerę + zdjęcie jest czarnobiałe, gdyż kolorowych nie lubię ^^
Moje ferie już się kończą. Jest to strasznie przykre, gdyż szkoła jest moim więzieniem, do którego wyjątkowo nie chcę wracać. Nie przepadam za swoimi nauczycielami, ale nie będę się już o tym rozpisywać.
A oto zdjęcie moje i mojej niewyraźnej miny. Tak, wiem, nie jestem piękna, ale tego się już nie wybiera.
Rozczochrane włosy. Dziwny wzrok. Smętna mina. Czarna bluza. Koszulka z In Vein'a (<33). Szkoda, że jeszcze nie widać glanów bo to zdjęcie byłoby moją esencją. No cóż... teraz widzicie, jak wyglądam. 
Piszcie mi na MSP jak wam się podobam (spok, możecie mówić, że brzydkam, nie przeszkadza mi to).

5 komentarzy: