piątek, 3 lutego 2012

18.Sprawa vipa, którego nie miałam.

No więc... postanowiłam znowu napisać notkę, gdyż zauważyłam, że trzy animki (które zresztą mam) z animek dla nu-vipów zmieniły się w animki dla vipów. Jedna z nich to już bardzo, bardzo dawno, ale te dwie (Rumba Rumba i Crawl) to chyba niedawno, bo zauważyłam to dopiero dzisiaj. 
Tak więc najprawdopodobniej znów zaczną się pytania "Czy ty byłaś kiedyś vipem?" albo "Kiedy byłaś vipem?". Odpowiedź jest jasna: Nie. Nigdy nie byłam vipem. 
Czy naprawdę myślicie, że gdybym była vipem, kupiłabym sobie tak żałosną animkę jak Crawl? NIE! Kupiłabym Dark Angel, Riding Motorcycle, Heavy Metal Rock, a poza tym miałabym dużo ciuchów, które mi się podobają, takich jak Strange top. No więc skoro ich nie mam, odpowiedź jest jasna. Co do moich ciuchów, nie są to rzeczy dla vipów, nawet jeśli niektóre z nich tak wyglądają. Ja, Shadia słynę z tego, że potrafię niezwykle przerabiać zwykłe, nu-vipowe rzeczy, tak by wyglądały dużo lepiej, nawet jak zbliżone do tych dla vipów.
Jeśli nadal mi nie wierzycie, macie tutaj twardy dowód, czyli zdjęcie moich płatności. Nie ma tam nic. Nic nie kupowałam. Sami zobaczcie:
(kliknij, by powiększyć)

Teraz wierzycie? Oczywiście vipa można wygrać w konkursie, ale ja w życiu brałam udział tylko w jednym - na look w konku halloweenowym. Niestety zgłosiłam go za wcześnie, więc był na odleeeegłej stronie i nikt na niego w związku z tym nie głosował. Nu więc... tyle.
Teraz nie pytajcie mnie, czy miałam vipa - odpowiedź jest jasna - nie.
Ok. Więcej nie piszę, bo nie mogę myśleć, a temperatura sięga -24°C. Przegięła ! ;D
To do zobaczenia na MSP! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz