sobota, 31 grudnia 2011

15.Sprawy na MSP + zażenowanie autorki.

No to tak... od czego by tu zacząć... Może od tego, że 4 tygodnie zajęło mi wbijanie 50.000 fame? No, ludzie co się z wami dzieje - ja się męczę nad filmami, a wam się nawet nie chce obejrzeć. No, fajnie wbiłam ten 13 lvl, z którego się cieszę, jednakże stało się to tylko dzięki kilku osobom, a ja mam prawie 200 znajomych. Założę się, że są wśród nich tacy, którzy nie widzieli mi ani jednego filmu. To paskudnie dobija. Wzięliście się za lvl dopiero wtedy, gdy powiedziałam, że temu kto mi nabije ostatni dopływ fame, dam prezent (otrzymała go Malwcia). No, ale ja nie mogę - gdzie tu bezinteresowna pomoc? Ja staram się jak mogę - oglądam wszystkie filmy, w których gram (no chyba, że mam jakąś debilną rolę) i większość z tych, w których nie gram. A wy mi się tak odpłacacie. Osobom, które pomagały, serdecznie dziękuję.
***
Przejdźmy do następnej sprawy, którą jest mój nowy cel na MSP - jak się nietrudno domyślić, jest to 14 lvl. Dobija mnie ogrom fame jaki muszę zdobyć - aż 1.100.000 fame. A mam... trochę ponad 862.000, tak więc brakuje dość sporo. Najbardziej wkurzającą rzeczą, o jakiej się dowiedziałam to fakt, że niejaki 10sek ; ) wbił 20 lvl! Krew mnie zalewa jak o tym pomyślę, staram się nad każdym filmem, żeby był jak najlepszy i w jakiś sposób ciekawy, a on mi tu wychodzi z samymi 10 sekami i wbija dużo większy lvl dużo szybciej. Jak dla mnie, za 1 obejrzenie 10 seka, powinni dawać maksymalnie 10 pkt fame - 1 pkt za sekundę. Tak by było sprawiedliwie, a ludzie zrozumieliby, że robienie 10 seków się nie opłaca i MSP byłoby w końcu normalne, a lvle zaczęłyby odzwierciedlać poziom talentu gracza. No więc tak... najprawdopodobniej już was zanudziłam. Gratuluję każdemu, kto wytrwale przeczytał to wszystko.
***
Dochodzą mnie (ze strony głównie _Kajusi_) prośby o napisanie nowej części Liekehtivy. Ale mi się nie chce - głównie dlatego, że wydaje mi się, że nie czytaliście wgl tej pierwszej części. A oprócz tego po prostu mi się nie chce. Jam jest leniem. I do tego mam wolne cu nie? ^^
***
Nie złożyłam wam życzeń na święta, więc... życzę wam spełnienia marzeń (ale tylko takich, które nie mają wpływu na mnie) i tego, by ten świat stał się dla was trochę piękniejszy niż był...
Ten obrazek mi się... podoba. Niekoniecznie pasuje do moich życzeń, ale... no cóż - enjoy it!
PS:Aktualizuję blogowego iPoda. ;)

1 komentarz: