niedziela, 4 grudnia 2011

13.Liekehtivä - zapowiedź, czyli Shadia będzie pisała opowiadanie.

Chciałabym się podzielić z wami jakimś opowiadaniem. Nie będzie ono fantasy jak większość moich filmów (chociaż może coś tam wcisnę, bo jeszcze nie udało mi się stworzyć zupełnie niefantastycznej historii). Jest to opowiadanie na podstawie Simsów, czyli gry, która mnie paskudnie inspiruje. Całe Tombstones of Life and Death powstało na jej podstawie. Będzie to moja wersja historii istniejącej już w tej grze bohaterów z wyjątkiem głównej bohaterki, którą to wymyślę. Będzie to taki jakby fanfic do tej gry, ale ze zmianą wyglądu bohaterów, itd ;). Mam nadzieję, że się spodoba.


To jest tylko taki wstęp, w którym przedstawię wam postaci (będą w postaci simów. Od razu mówię, że nie są to moi simowie, tylko jacyś z neta). Wszystko dziać się będzie w jednym ze światów sims 3, a mianowicie - Barnacle Bay (są tam ciekawe postaci). Przyznam się do tego, że nie mam tego światu w grze. Dlatego będę trochę zmyślać ;D. Dlaczego więc wybrałam świat, którego nie mam? Gdyż ponieważ (moje ulubione powiedzonko :D) jest tam jedna taka fajna intryga, której bohaterkami są znane z The sims 2 Nina i Dina Kaliente, Luisa Libros i Juan Inkerbeard, który jest wrednym podrywaczem i flirtuje z każdą z tej trójki. Najlepsze jest to że Nina, Dina i Luisa mieszkają pod jednym dachem. Ja sobie wymyślę dalszy ciąg :D :D Dodam do tego wścibską nowo przybyłą dziewczynę, która będzie ujawniała sekrety Juana, który zresztą jest gwiazdą rocka. Dziewczyna ta będzie genialnym szpiegiem, dopóki... nie będzie przyłapana. Oczywiście wszystkie te wydarzenia wywołają masę kłutni pomiędzy Niną, Diną i Luisą. Hahah! Mam nadzieję, że wam się to spodoba, dzisiaj to tylko wstęp, w którym przedstawię tą piątkę i napiszę coś o nich. (pamiętajcie, wyglądy zmienione! Nie takie jak w rzeczywistym Barnacle Bay!)


Imię i Nazwisko: Nina Kaliente
Wiek:24
Coś o niej: Jest to kobieta, która nade wszystko pragnie romansowania (przez co jej nie lubię). Często kłuci się ze swoją siostrą i jakoś nie ma chęci do bycia w stałym związku (jest to taki wredny charakter, iż najchętniej chodziłaby z każdym chłopakiem w mieście jednocześnie). Ma jednak hobby. Jest artystką, czemu nie można zaprzeczyć. Zarabia na tym i to dość sporo. I oczywiście nie dzieli się z siostrą. Normalne!

Imię i Nazwisko: Dina Kaliente
Wiek:24
Coś o niej: Największym jej pragnieniem jest zdobywanie bogactwa. Zrobiłaby wszystko by osiągnąć swój cel. Uwielbia knuć. Knuje za dnia, knuje w nocy, knuje o poranku, knuje i wieczorem, knuje przed południem, knuje po południu (we śnie oczywiście także knuje). Jest modelką.

Imię i Nazwisko: Luisa Libros
Wiek:25
Coś o niej: Jest taką miła, słodką, uprzejmą dziewczyną, że aż chce się żygać. Uwielbia pomagać, jest dość nieśmiałą osobą. Jej hobby to czytanie książek, jest początkującym naukowcem.

Imię i Nazwisko: Juan Inkerbeard
Wiek:26
Coś o nim: Jest gwiazdą metalu (w grze było rocka, ale ja wszystko koloryzuję ^^), mistrzem gitary i innych rzeczy. Gdyby to było wszystko - byłby idealny. Ale nie! Jest on ukrytym debilem! Flirtuje z każdą poznaną dziewczyną, wykorzystując ku temu swą popularność. 

Imię i Nazwisko: Arya Blackbird
Wiek:22
Coś o niej: Utalentowana dziewczyna. Uwielbia śpiewać, grać na różnych instrumentach (szczególnie na flecie), malować. Nikt jednak o tym nie wie. Z zawodu jest detektywem. W Barnacle Bay zagościła, by rozwiązać problem Niny, Diny, Luisy i Juana. Niespodziewanie sama zostaje w to wplątana. Czy przeprowadzka do Barnacle Bay da jej szanse na spełnienie własnych marzeń i cudowne życie?

***
No więc... to tyle na dziś. Ja serio chcę napisać tę historię, więc mam nadzieję, że się spodoba. W sprawach opisów, które są trochę negatywne (tak na jaja xD) doradzała mi Julka2906. ;) Szczególnie mi się podoba to o knuciu :D Aha, tytuł tego opowiadania oznacza "Płomienna". Dlaczego tak? Bo mi się nazwa podoba :D:D.
No to tyle na dziś. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz