niedziela, 11 września 2011

9.Podziękowania + inne blogi o MSP, które lubię.

Jak może zdążyliście zauważyć, mam wreszcie 11 level. Nie osiągnęłabym tego, gdyby nie wy. Szczególnie chcę podziękować tym osobom:
*asienia55
*Nana26
*Insygnia
*Julka2906
*Liou
*DJAMENTOWA12
*Pati_Rock
*Kostkacukru4
*ilusia12
Jeśli o kimś zapomniałam, to bardzo przepraszam. Te dziewczyny pomagały mi najbardziej. Polecam wam je, oglądajcie ich filmy, dawajcie im grafy, ponieważ one są super.
Znana MovieStar... jak to fajnie wygląda. Naprawdę bardzo, ale to bardzo wam dziękuję. Obecnie nie mam wiary, że dobiję do lvla 12, ale z wami... w sumie może się udać. Czytałam ostatnio blog ciemnego, na którym pisał, że jest on realistą i nie dąży do 20 lvla jak inni. Czy ja do niego dążę? Chyba nie, 7.000.000 fame to strasznie dużo. Nie znaczy to jednak, że nie mam tej nadziei, że kiedyś mi się uda. Ale... jak narazie to ja dążę do następnego lvla ^^ Zobaczymy jak to będzie.
A teraz podam wam też moje ulubione blogi o MSP:
*pedobears-na-msp.blogspot.com (blog ciemnego i kajanny)
*asienia55-msp.blogspot.com (chyba z linku widać czyj on jest?)
*blog-insygnia.blogspot.com (blog Insygni)
*kostkacukru4-msp.blog.onet.pl
*aroarkus-msp.blogspot.com (blog Arkusa199 - tam jest taki fajny pies, którego ja lubię dręczyć^^)
No... widzicie pewnie, że są to blogi raczej moich znajomych niż jakichś tam highleveli. Jest tak z tego powodu, że wolę takie czytać. No, bo jak czytam taki np. blog AnanaseQ to... no nie wiem jak to ująć. Po prostu wolę, jeśli notkę którą czytam, napisał ktoś kogo chociaż trochę znam. Co do tych linków, które wam podałam to dobrze Dogaduję się z asienią55 (co już wiecie), Insygnią i Kostkącukru4. Z ciemnym to kilka razy tam gadałam, tak samo z Arkusem (z nim właściwie 1-2 razy), ale i tak lubię ich blogi. A kajanny niestety nie znam =.= No cóż... trudno.
Sayonara i jeszcze raz dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz