piątek, 9 września 2011

7.Szybka impra... czyli z wizytą u kuzynki ;D

No to tak... nudziło mi się dzisiaj na MSP, a moja kuzynka (jej nick to Julka2906) urządzała właśnie imprę. Wbiłam na nią, ale tylko na chwilę, bo dość nudno było. Zdążyłam jednak zrobić 6 zdjęć, którymi chciałabym się teraz z wami podzielić. A co do tego, że było nudno - tak to jest kiedy przychodzi mało osób. Wgl zignorowaliście to, co Julka pisała w CTR. Zadowoleni jesteście?
No cóż, oto te zdjęcia:
Taniec grupowy. Miało wyjść tak, że wszystkie tańczymy bokiem. No cóż... wyszło, ale trochę szkoda, że Julka nie miała animki rumba rumba (do Julki2906: Zalecam ci kupienie jej)
Tu dołączyła się jeszcze kuzynka Julki. Ma ona nick julia checiek. Ona wgl się nie udzielała i po chwili opuściła naszą krótką imprę.
A oto zdjęcie Shadia-mafioz. Nudziło mi się, wyciągnęłam broń i zaczęłam się wydzierać: ZGINIESZ MARNIE!!! xDD Nie wiem tylko czy to w Liou strzelałam, czy może w Julkę2906.
A oto zmasowany atak. Liou i ja przeciwko Julce2906. Jej jednorożec był dobry, ale... bądźmy szczerzy, nic nie dorówna mojemu motorkowi.
No to już ostatnie zdjęcie. Żeby wypróbować, czy moje mini-glany, które wczoraj kupiłam działają należycie, musiałam komuś nakopać. A Liou akurat była blisko^^
***
W sumie nie było tak źle, mimo tego że była nas tylko trójka (no, przez chwilkę czwórka). Bardzo chętnie udałabym się na jakąś ciekawą imprę - na blogach innych widziałam rozmaite opisy różnych impr, tak więc zazdroszczę wam. Ale ciekawie było :) 
Jak coś to mnie zaproście, porobię masę zdjęć (no, może nie aż masę) i je tu wstawię.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz