sobota, 10 września 2011

8.Napad! My gangsterki! ;D

Z asienią55 i furią_700 urządziłyśmy dwa napady. 1 tylko z furią_700 (ten krótki, na kawiarnię), a drugi w trójkę. No, aby nie przedłużać oto zdjęcia:
Zdjęcie z 1 napadu, z moim pierwszym strojem napadowym (dziewczyna kruk - tak mi się jakoś skojarzyło)
-Shadia, zaprezentuj kop na nooba - najlepszy tekst furii_700 xDD
A to w domu dziewczyny, którą kopałam na poprzednim zdjęciu (bez urazy, my z furią tylko się wygłupiamy). Kira kontra tyyyyle małych zwierzaków. Ciekawe kto zwycięży?
Tutaj dołącza do nas asienia55 (już w domu furii. Właśnie omawiamy stoje)
No i przebrane na napad. Neon guny rządzą! Też kupcie tę animkę, to może kiedyś napadniemy coś razem!
Ćwiczenie strzelania z łuku.
Oto początek napadu. Nie no, ale mam gębę. Dziewczyny, rządzimy!! ^^
A oto to, o czym wspominałam wcześniej. Genialny tekst furii. W każdym napadzie musi być kop na nooba! (animka Jump Kick. Wymiata. To pierwsza animka jaką kupiłam)
Tutaj asienia kontra moi. Walka na łuki. A furia okłada "miśka". Zyleta144 - chyba najfajniejsza osoba, którą spotkałyśmy podczas napadu. Szkoda tylko, że nie zrozumiała, że my się po prostu wydurniamy. "O! Mamy miśa! Do broni dziewczyny! Polowanie!!" xDD
A oto Zyleta144 jako jedna z nas. Tak, glany są super. Zgadzam się z tobą.
Ostatnie zdjęcie jakie zrobiłam (komp mi mulił). Wszystkie na Anikę!!! Taka akcja. 
***
A więc kolejny "event" który z koleżankami zaplanowałyśmy na MSP. Naprawdę byłoby tego więcej, gdyby nie mulący komp. To pa! Jeszcze się odezwę. Aha i mam takie zdjęcie - dodatek, które zrobiłam u asieni55:
Na motorku! ^^












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz