niedziela, 21 sierpnia 2011

3.Szczucie domu matipl

Hahahah... dzisiaj było nieźle. Od koleżanki dowiedziałam się, że jakiś matipl wyzywa mnie od szatanów. Wkurzyło mnie to na maksa, więc z tą koleżanką poszłyśmy szczuć jego dom naszymi boonie (one nie są złe, jej ma 5 lvl, a moja Kira jest rekordzistką - 10 + niezły wynik w highscores). Na końcu, kiedy szczułyśmy pokój imprez dołączyły jeszcze moje dwie koleżanki. No, ale teraz wam je przedstawię. Są to osoby, które szczerze polecam:
*furia_700 - to ona przekazała mi wieści o matipl i to z nią szczułam jego dom od początku.
*avril1112223 - dołączyła jako druga.
*asienia55 - jako trzecia dołączyła. Jest to jedna z moich naj na msp, więc oglądajcie jej filmy. Tak jak całej tej trójce zresztą.
To zdjęcie zostało zrobione już na samym końcu. Było świetnie ;) Może napiszę co na przykład zrobiłyśmy mu w domu, na wypadek gdyby on to przeczytał? Nie może nie wiedzieć. Hahahahahhah.
No to tak:
-Nasze boonies wytarzały się w jego podłodze (zostawiając piękne kłaczki futra)
-Porysowałam mu podłogę łyżwami.
-Waliłam gitarą w ziemię w ogrodzie xDD
-Nasze sowy (moja i asieni55) srały na jego dywan.
-Jedździłyśmy z asienią55 motorem w pokoju imprez zostawiając ślady ubłoconej opony.
-furia_700 pogubiła łuski z syreniego ogona, tak że walają się po całym ogrodzie.
-Ziemia w ogrodzie została zabarwiona krwią (to krew nietoperzy z mojego domu)
-Boonies oczywiście się załatwiły, także będzie ci matipl trochę śmierdziało.
***
Okey. To tyle tego było. Zabawa była świetna. Obraża mój dom i mnie, a sam ma w pokoju dziennym jakiś parking. No, z tego co przeczytaliście chyba wniosek jest jasny - nie warto nazywać mnie szatanem. A tak poza tym to ja jestem religijną osobą. Więc wkurzyło mnie to podwójnie. 

Pomyślcie dwa razy zanim ze mną zadrzecie. Pozdro dla dziewczyn wymienionych w notce. Tworzymy Fantastyczną Czwórkę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz