poniedziałek, 15 sierpnia 2011

2. Kilka spraw. (i przedstawienie mojej sis)

To tak... jestem trochę spóźniona jeśli chodzi o zauważanie nowych rzeczy w klinice piękna... Dzisiaj dopiero spostrzegłam, że są tam nowe usta (na które właśnie zbieram) i to, co mnie ucieszyło najbardziej - oczy z makijażem dla osób bez vipa (które oczywiście już mam). Przy okazji przebrałam się (wreszcie) no i... nie przedłużając - oto mój nowy wygląd:





I jak? Wyglądam lepiej czy gorzej? 







***
W drugiej części notki mam dla was informację dla tych, którzy nie raczyli zauwarzyć: zrobiłam na blogu iPoda. Muza nie jest dla wszystkich (tylko dla tych, którzy słuchają najlepszego gatunku muzy na świecie, czyli oczywiście metalu). Nie o to mi jednak chodzi. Piosenki sama wybierałam, a zespołów byłoby więcej, gdyby nie to, że jeśli chodzi o Slayera, Metallicę i Sabaton - można było jedynie dodać piosenki live. A takie mnie wkurzają. Tak więc trochę zabrakło mi w tym iPodzie, co oczywiście jest winą tych, co tworzyli tę stronę (mixpod.com).
***
Na MSP ludzie często nie wierzą mi w moją ilość animek. Dzisiaj mówiłam, że mam 70 a te świry chciały mi je liczyć, więc kazały wszystkie pokazywać. Super, tylko że pokazałam z 50 a oni mi mówią, że to dopiero 37. Potem okazało się, że nie miałam racji - ja mam 75 kupionych aniemk, o czym sama nie wiedziałam. Niedowiarki niech spytają moich znaj, którzy mogą mi je policzyć. 
***
No... i jeszcze jedna rzecz. Jeśli mnie lubicie chociaż trochę, to możecie zapoznać się z moją sis - ma nick Liou. Oczywiście nie ma ani mojego poziomu, ani mojego stylu, ale to szczegół ^^ (no nie bierzcie tego na poważnie - nie jestem jakąś głupią lalunią myślącą, że jest kimś super).
A teraz zdjęcie z moją sis:
Z wachlarzami ;D Mój to taki mały, ale Liou była kiedyś vipem, a ja nigdy (taak, wiele ludzi mówiło mi że wyglądam jak vip, ale ja na serio w życiu nie miałam vipa. Próbuję zastąpić vipowe rzeczy tymi nie dla vipów).
No to tyle. Odezwę się jeszcze. Liou ma zamiar założyć takie Stowarzyszenie jak AnanaseQ tylko, że spotkania będą dużo wcześniej, itd. Powiem tylko jedno: będzie czad xDD Ale o tym kiedy indziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz